Català Castellà EnglishMuseu Olímpic i de l'Esport de Barcelona
Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona
Albert Costa, ha estat la mŕ innocent del primer sorteig d'entrades pel Barcelona Open Banc Sabadell 2014 – 62 Trofeu Conde de Godó
23/01/2014

Sota l'atenta mirada d'Ignacio Soler Cabot, del Real Club de Tennis Barcelona; Pedro Hernández, de la Real Federació Espanyola de Tennis, i Juli Pernas, de la Fundació Barcelona Olímpica; Albert Costa va treure les 5 primeres invitacions per assistir al Trofeu Godó. Els afortunats van ser:

Santi Páramo

Roger Velasco

Mercandino Corrado

Ron Ibrahim-Bacha

Elena Borrero

Museu Olímpic i de l'Esport de Barcelona

Albert Costa Casals, nascut a Lleida el 1975, va arribar a aconseguir el número 6 en el rànquing ATP. Entre els seus títols destaca el Roland Garros del 2002, on va batre al seu company i amic Àlex Corretja. Al costat d’Àlex, Albert Costa va obtenir la medalla de bronze en els Jocs Olímpics de Sydney.

Costa ha obtingut tres vegades la Copa Davis, una com a jugador, l'any 2000, al costat de Corretja, Ferrero i Balcells ,  i dos com a capità, en els anys 2009 i 2011.

Costa es va retirar de l’alta competició l’any 2006, però manté una gran vinculació amb el món del tennis. Actualment és el director esportiu de la Federació Espanyola de Tennis i desenvolupa les funcions de director del torneig del Barcelona Open Banc Sabadell 2014 – 62 Trofeu Conde de Godó.

Documents relacionats
Document Arxiu FOTOS per premsa © FBO

Pedro Hernández, Ignacio Soler Cabot, Albert Costa i Juli Pernas

Ibone Lallana del Río